HomeRegistrul medicilorGala MEDICA 2010StiriLegislatieCongreseComunicate de presaRevista PreseiIntrebariEMC
Despre CMR
Legaturi
Comunicat de presa - salarizarea medicilor de familie
06.02.2009
Index Articole
Comunicat de presa - salarizarea medicilor de familie
Pagina 2
In ultimul timp se vehiculeaza pe diferite canale ideea ca venitul unui medic de familie este de trei ori mai mare decat al unui medic specialist. Aceste informatii nu au drept scop decat de a dezbina lumea medicala. Astfel de informatii au aceeasi credibilitate ca si informatiile, potrivit carora medicul de la Slatina ar fi avut un venit de 10.002 RON. Acesta este de fapt venitul brut. Venitul lui net a fost de fapt de 5900 RON, iar numarul orelor lucrate a fost de 316 (112 ore in ture obisnuite si 204 ore de garda). Norma de ore lucrate este de 169 de ore.
Suntem obligati sa facem urmatoarele precizari:
Un cabinet al unui medic de familie cu o lista medie de 2000 de pacienti are un venit brut de 6000 sau 7000 RON.
“Intretinerea cabinetului (chiria sau concesiunea, plata utilitatilor, impozitul pe teren) costa aproximativ 2000 RON, salariul brut a doua asistente inca 3000 RON. Dupa ce scadem aceste cheltuieli din venitul cabinetului, medicul de familie ramane cu un venit brut de 2000 sau 3000 RON”, a declarat dr. Viorel Radulescu, secretarul general al Colegiului Medicilor din Romania.
Colegiul Medicilor din Romania solicita membrilor sai sa nu participe la aceasta intentie de dezbinare a corpului medical si sa dea dovada de solidaritate si unitate.


Biroul de presa


Afisari: 9356

  Comentarii (123)
RSS comments
 1 Scris de doc, la 07-02-2009 21:20
ici voi nu credeti ce-ati scris.daca nu ramine cu 10000 ronse lasa de meserie
 2 Scris de doc, la 07-02-2009 21:22
unii iau la regularizare cite 40000 RON.Asta ca sa se stie
 3 Scris de un asistent, la 08-02-2009 22:15
salariul asistentului medicului de familie este de maxim 700 lei. Si munca pe care o depune este f mare.
 4 Scris de medic specialist, la 08-02-2009 22:17
cum e posibil sa afirmati oficial ca acesta este venitul unui medic de familie ?chiar ne credeti idioti ? faptul ca avem bun simt si nu spunem adevarul in balacareala din massmedia nu inseamna ca nu stim ca la regularizarile trimestriale med fam primesc TOTI cite 250-500 milioane lei vechi !!! si nu comentez aici cit stau efectiv la munca . Interesati-va la casele de asigurari, dragi colegi specialisti,ce venit au avut in ultimele 9 luni med fam . nu e greu de aflat...
 5 Scris de dezgustat, la 09-02-2009 00:31
Chiar asa de rau va plictisiti de scrieti 4 mesaje, dandu-va personaje diferite ? Cat de frustrat puteti fi ? Si ce motive aveti sa dezinformati in halul acesta ? 
 
Medicii de familie castiga exact cat se spune in acest comunicat al CMR. Chiar crede cineva cu o gandire rationala ca CMR ar minti intr-un comunicat oficial ? Sunt totusi oameni cu pregatire juridica, stiu si ei ce inseamna fals in declaratii. 
 
Mai mult, aceste cifre reprezinta veniturile medicilor de familie pe anul 2008, primul (si se pare ca si singurul) an in care medicii de familie au avut venituri DECENTE ! Stiti ca in anul 2003 medicii de familie au fost nevoiti sa aduca BANI DE ACASA, din venitul FAMILIEI lor, ca sa poata tine in continuare in functiune cabinetul medical ? Pentru ca banii de la Casa de Asigurari erau insuficienti iar asistentele trebuiau platite, utilitatile cabinetului trebuiau si ele platite. Stiti cum este sa munciti PE GRATIS si in plus sa mai si DATI bani ca sa puteti munci ?  
 
Rusine sa va fie "doc / un asistent / medic specialist" pentru aceasta dezinformare ! Si salariul unui asistent este de minim 750 RON daca va uitati macar in lege, la care se adauga cam inca pe atat toate obligatiile de plata pe care angajatorul (MEDICUL DE FAMILIE) trebuie sa le plateasca statului.
 6 REGULARIZARI
Scris de Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. , la 09-02-2009 12:09
apropo de regularizari sa ne uitam si peste cea din Trim IV 2008, si pe ecele din 2007, 2006 ..., si nu mai uitati ceva dragi colegi specialisti, medicii de familie isi utileaza singuri cabinetele, nu asteapta de la minister nimic, (exista in majoritatea cabinetelor medicale , truse de urgenata, EKG, ecograf, sterilizatoare....)pe care le cumpara din banii lor. si in cazul in care la final de an le mai ramane ceva are grija ministerul de finante sa aplice cota unica de impozitare de 16% (pe care o platesc tot din multii!!!!!! bani incasati), asa ca inainte sa aruncati pareri interesativa sunt aproape convisn ca fiecare dintre voi cunoaste cel putin un medic de familie si ii stie exact situatie
 7 PENTRU MEDIC SPECIALIST
Scris de Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. , la 09-02-2009 15:29
BUNA ZIUA. MA NUMESC SANDOR MIRCEA SI SUNT MEDIC SPECIALIST MEDICINA DE FAMILIE. DECI TOT SPECIALIST. 
LUCREZ INTR-O LOCALITATE UNDE SUNT SINGUR, AM 1100 PACIENTI PE LISTE, APROAPE TOTI DIN SAT. DIN ACESTIA 800 SUNT ROMI, DE AICI SI UN SPOR DE 24 % LA VENIT. ULTIMA FACTURA A FOST DE 7.000 ASTA SI DATORITA NR.MARE DE SUGARI, GRAVIDE, COPII, ETC. DACA VREI, ITI SCANEZ SI TRIMIT FACTURA PE EMAILUL PERSONAL, INCLUSIV CEA CU REGULARIZARE. EU NICIODATA NU AM COMENTAT PRESTATIA COLEGILOR MEI DE ALTE SPECIALITATI, PENTRU CA SUNTEM COLEGI - CRED EU. NU O FAC NICI IN ACEST MOMENT. UN SINGUR LUCRU ITI MAI SPUN. II DORESC PE TOTI ACESTI 800 DE ROMI AI MEI (CARE SA STII CA IMI SUNT DRAGI) LA USA CABINETULUI TAU. CU STIMA, DR. SANDOR MIRCEA, ORADEA.
 8 medic primar de familie
Scris de anca, la 09-02-2009 15:49
Nu stiu cine si de ce induce in eroare medicii specialisti din spitale asuora castigurilor medicilor de familie dar noi ii rugam sa nu uite ca sintem colegi si exista o deontologie medicala-nu noi santem dusmani ci sistemul e prost menegeriat.
 9 medic primar MG/MF
Scris de Alex, la 09-02-2009 15:54
Consider ca vremea "luptei de clasa "intre diferite categorii ,mai ales intre medici a cam trecut.Aceasta dezbinare este inretinuta artificial,dar din pacate unii le mai dau incredere. 
Colegiul ar trebui sa organizeze luari de pozitii mai ferme,sustinut de toti medicii din tara,impotriva razboiului mediatic impotriva medicilor si al sistemului sanitar.
 10 sa ne uitam in propria gradina
Scris de Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. , la 09-02-2009 16:44
dragi colegi medici, de alta specialitate decat medicina de familie, va aduc la cunostinta ca incepind din luna aprilie, nu va mai trebui sa purtati de grija medicilor de familie, toti banii pe care acestia i-au luat in 2008, ii veti lua dvs, deoarece medicina de familie din Romania nu va mai exista. Sper doar sa va aduceti aminte:- cum se face o catagrafie pentru vaccinarea din programul national de imunizare,  
-cum se face corect un raport semestrial, trimestrial, anual, pe morbiditate si mortalitatea de la nivelul vechilor dispensare 
- cum se umbla prin toate coclaurile sa va vizitati noii nascuti si lehuzele aferente 
- cum se momesc rromii sa-si aduca copiii la vaccinarea "obligatorie" 
- cum se consiliaza si se urmareste o gravida, conform protocolului 
- sa faceti consiliere familiala la familiile defavorizate 
- sa faceti anchetele epidemiologice pentru toate cazurile de HAV, scarlatina, febra butunoasa, etc 
- sa scrieti corect retele, mai ales pe DCI 
- sa respectati protocoalele 
- sa vorbiti cu pacientii si sa-i convingeti ca exista si o lista de programare 
- sa convingeti pacientii sa urmeze tratamentul indicat, si sa nu vina din trei in trei zile 
- sa va luati concediu numai 10 zile pe an,eventual, adica sarbatorile legale, pentru ca nu aveti inlocuitor 
- sa nu va certati cu colegii care trateaza superficial pacientii, care vin apoi la dvs, pentru ca nu mai au bani de "spaga" la ceilalti 
- sa tratati de la bataturi la conjunctivite, de la guturai pana la ICC cls. IV NYHA 
- sa va trezeasca noaptea pacientii pentru comenzi pentru adeverinte, bilete de trimitere de care au nevoie urgent dimineata la ora 6:00 
- sa fiti nevoiti sa faceti selectia intre consultatia unui bebelus febril, o gravida in contractii inainte de termen, o colica biliara si un puseu hipertensiv la o biata batranica, prea saraca pentru tratament 
Evident, mai sunt si alte atributii, dar macar atat ar fi ok. 
Poate ca dvs. nu veti avea de platit asistentele, curentul, apa, incinerarea, tipizatele, medicamentele de urgenta, materialele de curatenie, agentul de curatenie, chiria spatiului pentru cabinet, evaluarea cabinetului si multe, multe altele. 
Sper sa va fie de ajuns banii ca sa fiti multumiti, si in acelasi timp, poate renuntati la banii negri pe care-i luati de la pacienti, si care va tripleaza cel putin salariile "alea mizere". 
In acest timp, medicii de familie vor lucra acolo unde inca mai este nevoie de ei, ca cetateni europeni. 
Mult succes !!!! 
-
 11 Scris de Pacient, la 09-02-2009 18:43
Felicitari "viitor cetatean francez", ai dreptate. Cand veti inceta sa va certati pe ciolane ? Trebuie sa devin "pacient european" pentru a nu ajunge "oale si ulcele" ?!
 12 Jenante caractere de "specialisti"...
Scris de Spectator, la 09-02-2009 19:22
Ce caractere emetizante au acei specialisti care mor de grija colegilor medici de familie. Se dovedeste iarasi si iarasi ca o diploma (chiar si in medicina) nu confera posesorului si bun simtz.
 13 Scris de teegon, la 09-02-2009 21:41
Drag "specialistule", 
Ai auzit vreodat de etic medical? 
Dar de caracter ai auzit?
 14 capra vecinului
Scris de medic de familie, la 09-02-2009 22:26
Intotdeauna medicina de familie ramane ultima specialitate aleasa la rezidentiat. Toti cei care invidiaza medicul de familie, autointitulati specialisti, au putut sa aleaga aceasta specialitate si nu au facut-o.Ce mai vor de fapt?Sa vina la cabinet sa consulte in ritmul in care consultam noi, sa faca toate raportarile lunare catre casele de asigurari, sa tina toate evidentele bolnavilor si a persoanelor inscrise, sa puna diagnosticul corect, sa trateze, sa incurajeze pacientii si familiile lor, sa zambeasca, sa tina cabinetul ca sa iasa si cu un venit,....si acasa cand ajung sa-le poata oferi copiilor surprize  
(nu din spaga medicului de spital, ci din venitul decent, muncit ziua la cabinet si pe teren si noaptea in fata calculatorului facand raportarile pentru casa de asigurari).Mai e nevoie de medici de familie, cine crede ca este un castig usor sa vina sa se convinga!! 
PS. Eu am 11oo pacienti si castig cam 45% din cat a declarat CMR (pentru cei ce nu stiu)
 15 Scris de georgeta, la 10-02-2009 09:50
ce ziceti;cum va
 16 Scris de bogdan, la 10-02-2009 12:02
salariul asistent medical la med de familie este de 525 net
 17 Memoriul medicilor de familie
Scris de Viitor Medic, la 10-02-2009 12:43
Va rog intrati si semnati aceasta petitie. Poate asa nu va da faliment medicina primara, avand in vedere ultimele proiecte ale guvernului. 
 
http://www.petitieonline.ro/petitie-p35682052.html
 18 mf
Scris de silvia, la 10-02-2009 14:26
am mai trimis un comentariu, dar nu stiu daca am procedat corect, sper sa nu ma repet. scuze daca se intampla , dar o sa reiau. am spus ca am facut mf din proprie initiativa, am dat examen pt rezidentiat, nu am luat pt ca am fost distribuita. dupa ce pana la 29 ani am stat pe banii lu' mama si lu' tata am ajuns mare specialist. post in bucuresti, ioc, asa ca du-te la tara, la 100 km. am fost f incantata dupa ce am inceput, multe cazuri rezolvate, apreciere din partea pacientilor, mi-am facut rata pt masina ca sa nu mai tremur prin gari, mi-am luat ekg, ca sa nu mai trimit pacientii la 60 km pentru unul, eram fericita ca in sfarsit nu ma mai intretin parintii. am 1000 asigurati, deci putini. raman cam cu 30 mil pe luna dupa ce imi platesc toate cele. in conditiile actuale de ce as mai veni eu la 100 km pt 15 mil? de ce sa renunt la familia mea, la viata mea pt acesti bani?? nu mai bine plec in franta? ca tot se pleaca usor si ofertele curg. ca sa nu se mai supere colegii "specialisti" ar trebui sa se reduca nr de pacienti pt un mf. de aceea apar discrepante intre salarii. cunosc mf cu 6000 pacienti, normal ca au si bani pe masura. daca toti ar avea maxim 2000 sa zicem, ar fii cu totul altceva. "multumesc" pe aceasta cale guvernului, in special d-lui ministru. poate veniti sa faceti niste domicilii pe la mine, dar va avertizez ca ferrari nu prea merge pe coclaurile astea, asa ca pregatiti-va cizmele de cauciuc.
 19 Scris de bogdan, la 10-02-2009 22:35
daca au 6000 de pacienti cum reusesc sa-i consulte?
 20 Scris de georgeta felicia, la 10-02-2009 22:44
de ce puneti in discutie diferenta de venit intre un medic de familie care este medic specialist si asa-zisii specialisti/este vreo diferenta in pregatirea lor profesionala/nu sunt tot medici specialisti /sau unii au facut o anumita scoala si altii nu/este adevarat ca cei din spitale au ore suplimentare,platite insa,in timp ce medicii de familie alearga dupa pacienti in cadrul aceluiasi venit si.sa nu mai punem la socoteala atitudinea acestora fata de pacienti,in timp ce medicii din spitale au un venit garantat si nu se ridica nici o problema cand sunt plecati in concediu.intrbati un medic de familie cate zile de concediu isi permite sa aiba intrun an
 21 Scris de tepes-specialistul, la 10-02-2009 23:30
vrajeala cu etica se opreste la bani.In orasele mari,medicii de familie platiti la septel(capete...)fie ca ii vad sau nu o data pe an,desi nu au cheltuieli pe consumabile ca specialistii,primesc sume duble sau triple, ca cei din urma.Handicapatul cu reforma sanitara a omis ca in toata lumea baza asistentei primare nu e numai medicul de familie ci si specialistul,acolo pacientul neajungind in spital decit pentru cazuri deosebite si justificate si nici spitalele nu primesc toate fleacurile.Numai asa se inlatura cheltuiala pe zi hoteliera si marea majoritate a cazurilor se cauta a se rezolva in ambulator.La noi e invers,toti se trateaza in spital iar marele reformator face spitale cite 10 pe judet.Sa fie de vina comisionul de la constructor?Asa s-a ajuns ca o consultatie la specialist sa fie de 50 eurocenti,dupa ce scazi toate hangaralele.Rusine!
 22 pentru Georgeta teleportata
Scris de dezgustatul 2, la 10-02-2009 23:46
NU se compara examenul tau de specialist de familie ,care stim cum se da, cu specialitatea, ce a insemnat un an de secundariat cu pregetire in clinica de specialitate si examene cu somitati ca Setlacec sau juvaraDe aceea si sunteti la kilogram ca numar si pregetire.
 23 Scris de MARIANA DRAGHICI, la 10-02-2009 23:47
PROPUN CITEVA ZILE FARA MEDICI DE FAMILIE(O GREVA GENERALA) SA VADA TOATA LUMEA CIT DE INUTILI SI INCOMPETENTI SUNTEM.... SA LASAM SI UN AFIS PE USA"PT. URGENTE ADRESATI-VA MINISTERULUI SANATATII"-SI INCA CEVA-AZI AM AVUT 53 DE CONSULTATII SI AM PRIMIT"SPAGA" 10 OUA SI 2L DE LAPTE, CEI DREPT ECO,DOAR LUCREZ LA 55KM DE BUCURESTI SI FAC NAVETA ZI DE ZI
 24 Scris de George, la 11-02-2009 00:42
Buna ideea cu "zilele fara medici de familie". Dar din pacate nu suntem o breasla unita asa ca nu se poate realiza nimic.  
Atat timp cat medicii nu se pot baza unii pe altii este o pierdere de timp.
 25 pt dezgustatu ,si tepes specialistu..
Scris de georgel teleportatu, la 11-02-2009 03:31
dati-mi adresa si va trimit asiguratii cu bilet pe care scriu ,si le mai dau si telverde ?REZISTATI ?
 26 Scris de Hipocrate, la 11-02-2009 10:56
Daca medicii de familie nu si-ar face datoria nu ar muri 2 oameni intr-o luna ci foarte multi. Nimeni  
nu stie ce inseamna sa fii medic de familie mai ales la tara . Discutiile ce au fost vehiculate in presa au aparut de la birocratii din casele de asigurari de sanatate care pur si simplu ii umilesc pe medicii de familie . Sant niste oameni logoditi cu nelinistea , ei nu au familie , nu au casa , au atat : PACIENTI . O sa ne plece toti doctorii in UE si la noi daca o sa vina medici din Rep . Moldova va fi bine dar daca vin din Congo sau stiu eu de mai unde ce va zice ministrul sanatatii , guvernul? 
Pentru ca poprul roman sa fie cat de cat sanatos ministrul ar trebui sa-si faca meseria pentru care a depus un juramant (sau a uitat?) si nu politica . Politica faci 4 ani dar OM trebuie sa fii toata viata .
 27 Scris de Lici, la 11-02-2009 19:22
Buna ideea cu greva.O alta modalitate ar fi ca in loc de greva sa nu semnam Contractul cu CASA daca nu ne convine val. punctului si sa acordam consultatiile contra cost.Daca pacientii nu sunt multumiti sa ceara CASEI sa le deconteze spezele.
 28 Scris de un medic de familie dezgustat, la 11-02-2009 19:39
Daca doriti sa castigati"veniturile uriase"pe care le au medicii de familie ,de ce nu va da-ti rezidentiatul pe medicina de familie?Asa veti avea si spagile date medicilor de familie :lapte branza,oua toate eco. Si inca ceva :mai consultati si legislatia in vigoare care va obliga sa va prescrieti retetele si tot ce mai considerati necesar ,pentru ca asta unseamna un act medical.Nu mai trimiteti la medicii de familie sa va scrie retetele pentru ca nu ei v-au consultat pacientul ci dumneaviastra.
 29 dezamagita...chiar scarbita..
Scris de lucia, la 11-02-2009 20:37
de toate discutiile de...mahala!!! si aveti pretentii de educati si civilizati. Eu sunt recent patzita...tatal meu (75 ani), cardiac de mult, merge la medicul de familie, in Sibiu...nu se simtea bine( si cu un pachetel de cafea si o ciocolata, ca de obicei). Pleaca de acolo cu un vraf de retete(medicamentele obisnuite)si trimiteri la raze si analize de sange. Din fata cabinetului ia autobuzul, 3 statii...coboara si face stop...si gata! degeaba a venit chiar Smurdul! Explicati-mi si mie: cum poti pleca din cabinet si dupa 10-15 minute mori?! Mi-a fost si sila sa ma uit in fisa de consultatie, cred ca nici tensiunea nu i-a luat-o! Ce medic e acela la care trebuie sa-i dai telefon sa-i spui ca sunt necesare investigatii pt ca de luni de zile tata slabea si medicamentele prescrise pt. pofta de mancare nu au nici un efect, decat "gaura" in buget! Si stiti ce avea?!...gastrita! Asta a fost in vara trecuta! de atuci s-a mai intremat...dar degeaba...l-a consultat MARELE dr. de familie, acu` in ianuarie...de l-a bagat in mormant! Dar, vorba mamei: doctorii astia, sunt incompetenti, sau dezinteresati? Eu zic ca si una si alta. Desigur, unii dintre ei! In aceeasi cladire, e si fosta mea dr. de familie (nu mai locuiesc in Sibiu). Daca nu era meseriasa, n-as fi stiut la 43 de ani ca si eu..am cu inima! Sa le dea Dumnezeu sanatate la amandoi, si la voi toti! Nota: Culmea e ca si un dr. bolnav...tot trebuie sa fie...atent cu colegii de breasla! Banul, Domnilor!
 30 Scris de unul din cei masurati la kilog, la 11-02-2009 21:46
bravo -medic de familie dezgustat-ai atins o coarda sensibila a stimatilor specialisti altii decit cei din medicina de familie. Ar fi cinstit sa discutam stimatilor ,atunci cind ve-ti respecta si voi contracul cadru - prescrierea de retete compensate si gratuite; prescrierea de investigatii paraclinice,etc-tot ce este necesar pentru finalizarea actului medical.Se pare ca nu este important finalizarea actului medical, ci doar initierea citor mai multe.Aceste activitati necesita timp,iar timpul pentu voi este bani. Ce sa mai spunem de prejudiciul pe care il faceti statului facilitind diversilor pacienti care nu sunt in drept certificate medicale de handicap; prin care pacientii obtin foloase necuvenite: scutiri de taxe si impozite, medicamente gratuite la pretul de referinta,etc.IN ACEST RAZBOI CU GUVERNUL TREBUIE SA FIM DE ACEIASI PARTE A BARICADEI.Sistemul acesta bolnav ne-a adus aici unde suntem; trebuie sa fim respectati pentru a putea sa ne respectam si noi pacientii.Noi medicii suntem o categorie de indivizi care are un bagaj de cunostinte pe care nu il are oricine si nu il poate dobindi oricine. In atentia doamnei Lucia -50% din decesul determinat de bolile cardiace sunt subite si neasteptate.Moartea subita cardiaca este moartea naturala datorata cauzelor cardiace ,anuntata de pierderea subita a constientei in decurs de o ora de la debutul simptomelor acute ,la un individ care poate avea antecedente de boala cardiaca, dar la care momentul si felul mortii sunt neasteptate.Scuzele mele de rigoare daca prin aceste adevaruri am nemultumit pe cineva.
 31 NU V-AR FI RUSINE OBRAZULUI!!!!!!!!
Scris de dr toma-medic de familie-telep, la 12-02-2009 10:58
sa va fie rusine dragi medici specialisti din spitale! 
de ce nu recunoasteti ca aveti buzunarele mari in care nu intra 5-6 oua ci 50-60 ron de la fiecare pacient. 
sunt medic de familie si am 3000de pacienti.nu va priveste pe dumneavoastra venitul cabinetului meu.pt curiozitatea si invidia colegilor meiva imparytasesc ca am un venit al cabinetului de 13.000ron. 
AM RATA LA MASINA 
AM RATA LA EKG, ECOGRAF. 
AM 3 ASISENTE. 
AM RATA LA UN APARTAMENT PE CARE MI L-AM PUTUT PERMITE DE ABIA LA 55 DE ANI!!!!!!!!! 
AM UN COPIL STUDENT TOT LA MEDICINA. 
DE ABIA IN ANUL 2008 MEDICUL DE FAMILIE A AVUT UN VENIT DECENT.PANA ATUNCI TOATE GUVERNARILE SI-AU BATUT JOC DE NOI, DE MEDICII DE FAMILIE. 
AM UN CABINET LA TARA SI SPAGA NU CASTIG DECAT 10 OUA SI UN KG DE LAPTE PE CARE MI-E SCARBA SA LE MANANC. 
AM 800 DE RROMI SI NU BENEFICIEZ DE SPOR PT ACESTIA DESI MI-AU SPART MASINA SI MI-AU FUTRAT DETECTORUL RADAR,DESI MI-AU ZGARIAT-O CA NU AM VRUT SA LE DAU ADEVERINTE DE NE-MUNCA!!!!!  
NU VA PRIVESTE DRAGI MEDICI DIN SPITALE CAND VIN EU LA CABINET-CA VIN LA 10 DESI AM PROGRAM DE LA ORA 8! DACA NU ERAU PACIENTII MULTUMITI, NU RAMANEAU PE LISTA MEA! 
SUNT O VALOARE IN ACEST DOMENIU.O RAMURA FRUMOASA---MEDICINA DE FAMILIE!
 32 Scris de un doctoras, la 12-02-2009 11:02
felicitari doamna doctor TOMA! SA VA BUCURATI DE BANI! 
e munca dumneavoastra!
 33 Scris de georgeta, la 12-02-2009 12:46
lucrez la un medic de famile si stiu cit cistiga si cit cheltuie pt intretinerea cabinetului ca daca se chinuie poate sa achite din spaga pe care o primeste pt retetele,concediile medicale si chiar pt o trimitire la medicul specialist .salariul meu este de 700ron iar venitul dr este undeva la 15000ron cu regularizari si evaluarea starii de evaluare .in cabinet nu se fac imbunatatirii pt ca nu stiu precis daca pot sa cumpere cabinetele asa ca nu se cheltuie decit vreo 2000ron cu tot ce inseamna cheluieli .de ce nu sint sinceri dr ca toate raportarile pe calculator se fac de asistente si ei se duc la sedintele de sfirsit de luna cu facturierul pt a ridica sumele fabuloase ce le revin .medicii specialisti au dreptate si ii felicit ca au ridict aceasta problema poate asa se sezizeaza cineva si ce salarizare are o asistenta de la medicul de familie .poate se iau masuri de cei care sint indreptatiti sa o faca ca nu poate o asistenta sa traiasca cu salariul pe care il dau medicii de familie .dar la toate cadrele medii de la medicii de familie le este frica sa spuna pt ca a doua zi le dau afara .de multe ori medicul de familie nici nu se ridica de pe scaun sa consulte pacientul scrie reteta si ii da bilete de trimitere daca pacientul acuza si alte simptome la medicul specialist .iar programul dr este ffff lejer .daca nu poate sa vina nu se face nici o conventie cu alt medic ci asistenta ii tine locul cu toate documentele medicale semnate in alb .sint multe de spus dar de la minister nu se fac controale sa vada cit de mult muncesc medicii de familie si pe ce remuneratie .poate se face ceva si pt cadrele medii .
 34 Scris de UN BAIAT DE MEDIC DE FAMILIE-, la 12-02-2009 15:27
STIMATA DOAMNA ASISTENTA, TE-A TINUT CINEVA SA NU FACI FACULTATEA? 
TE-A IMPIEDICAT CINEVA SA NU TE FACI MEDIC DE FAMILIE? 
ITI STA IN GAT CA MAMA MEA IA 15.000RON? 
ESTE STRIGATOR LA CER! 
SUNT VIITOR MEDIC, SI TIN SA SPUN CA NU STII TU DOAMNA ASISTENTA CE EXAMENE AM EU...NU STII TU CATE NOPTY PIERD CU INVATATUL...NU STII TU CAT PLANG SI CE EMOTII AM INAINTE DE FIECARE EXAMEN! 
SA-TI FIE RUSINE DOAMNA ASISTENTA.!MEDICUL DE FAMILIE TI-A DAT O PAINE SI TU IL MANANCI DE ...CUR!RUSINE!ESTI O ZDREANTA!
 35 Scris de cineva, la 12-02-2009 15:32
cine este GEORGETA asta sa ma judece ea pe mine cat castig?sunt un medic de fam din arges.dar ea cine este? va spun eu o proasta si o inculta! 
vezi-ti de mucii tai GEORGETO! 
SCARBA DRACULUI!
 36 Scris de LIONELLADOC, la 12-02-2009 15:34
CRED CA DE MAINE GEORGETA AIA NU O SA MAI LUCREZE CA ASISTENTA! 
O SA LUCREZE CA DOCTORITA! 
HA! HA! HA!
 37 Scris de cristidoc, la 12-02-2009 15:56
proasto!daca scad veniturile cabinetului ZBORI!
 38 Catre Asistenta Georgeta
Scris de Spectator, la 12-02-2009 16:22
M-am intrebat de mai multe ori, cand am auzit de salarii de mizerie platite da catre unii medici de familie asistentelor, ce anume le face pe acestea sa ramana la ei?! Cand se stie clar ca exista o mare lipsa de asistente in spitale, unde salariile (si atentiile) sunt mult mai mari, de ce aceste asistente "napastuite" nu pleaca de la avarii de familie catre El Dorado din spitale? Incompetenta? Frica de raspundere si de multa munca? Faptul ca acolo sunt mai multi sefi si sefe? Mai multa disciplina? Ceva ceva imi miroase urat in plangerile acestor aistenti si stiti ce? Am certitudinea ca aceste postari semnate de "asistenti" sunt de fapt scrise tot de minunatii "specialistii" lu' Peste. Simple si gretoase diversiuni ale unor minti murdare.
 39 Scris de DOC, la 12-02-2009 16:55
ASA ESTE!AVETI DREPTATE! 
FELICITARI SPECTATOR!
 40 Scris de teo, la 12-02-2009 17:20
Dezgustatule,CRED CA ESTI FRUSTRAT de ceva,de incompetenta,de neadresabilitatea pacientilor la tine sau de invidie ca unii dintre noi sunt mai buni ca unii dintre voi?O dovedesc diagnosticele si schemele de tratament date de marii specialisti.Partea buna este ca,pacientii si-au dat seama de voi si prefera sa-i trateze medicii de familie.Apropo,la examenul de medic primar,eu si colegii mei,medici de familie am luat note mai mari decat cei de la interne,examen dat cu aceeasi comisie de somitati.UMILITOR,NU?Daca vrei sa faci rezidentiatul pe medicina de familie ma ofer sa-ti fiu indrumatoare pentru ca anul acesta am in pregatire numai un rezident.BAFTA!
 41 pt asistentele nemultumite!
Scris de Dr. S,Costea, la 12-02-2009 18:54
Sa stiti ca puteti sa va transformati in P.F. (pt dv. -persoana fizica)si sa faceti contracte cu cati medici de familie vreti ,unde veti fi retribuite dupa calitatea muncii si sa va platiti darile la stat, si impozitele. atunci nu o sa mai fiti suparate pe medicii care fac aceste lucruri pt dvs. SUCCES!
 42 pentru ,, specialisti"
Scris de medic de familie, la 13-02-2009 02:26
nu va e rusine sa dezinformati , nu va mai ajung banii cersiti de la oameni, nu va mai saturati, aveti impresia ca voi le stiti pe toate si noi , medicii de familie , suntem rusinea sistemului? mai puneti mana si pe carte din cand in cand ,,dragi" asa zisi colegi nu mai talhariti bolnavii !
 43 Scris de doctor:x, la 13-02-2009 11:12
sa va fie rusine medicilor speciaLISTI! 
SCARBELOR!
 44 Scris de HIPOCRATE, la 13-02-2009 11:19
CINE ESTE MINISTRUL SANATATII? 
 
Desemnat de Mircea Geoan la fotoliul de ministru al Sntcii, Bazac are 40 de ani, este absolvent de medicin, dar nu a profesat niciodat. Are competenc
 45 Scris de alisia, la 13-02-2009 13:48
Daca ar fi dupa mine nici n-as tine asistenta angajata, dar ne obliga casa. pe a mea n-o las sa faca nimic, eu scriu tot: fise, registre, raportari. are un salariu de 700 ron net, la 1000 de asigurati. singura ei responsabilitate e sa scoata fisele, eventual sa trimita babele prin preoti, asa de bine stie meserie. asa ca nu va mai plangeti.
 46 pt georgeta
Scris de alisia, la 13-02-2009 13:50
o sa ai 350 ron de acum salariul, asistoanto!!
 47 Scris de ametist, la 13-02-2009 18:12
cat de adevarata este fraza dezbina si cucereste. Toti muncim pt salarii decente, indiferent ce specialitate avem. Nu noi suntem vinovatii ci sistemul din care facem parte.Va doresc sa aveti lumina in suflet ca sa putem merge mai departe
 48 ORICIT DE PROASTA E O ASISTENTA CINE O J
Scris de ANA, la 13-02-2009 19:47
nu pot sa cred ca cei care scriu aici sunt medici si asistenti medicali;e ceva de prost gust!sper ca doar pretind ca sunt dar defapt sunt pacienti care se distreaza si se dau drept cadre medicale;o casa fara fundatie se prabuseste,o breasla divizata se face de ris,nu-i de ajuns ca e discreditata de altii;e clar ca fara cabinetele de familie a caror activitate e foarte vasta si complexa sistemul se prabuseste dar e clar ca fara pliclinici si spitale nu se poate;motivul dezbinarii sunt banii dar paradoxal de cind e lumea nu medicii de dispensare,acum de familie ,cistiga cel mai mult ci tot ceilalti,iar acesti ceilalti nu platesc pe nimeni si nu cumpara nimic din banii proprii!lasati cearta,lasati invidiile si laudoraseniile,ginditi-va la pacienti,uniti-va TOTI si cereti TOTI venituri decente!asa sa ne ajute DUMNEZEU!
 49 Scris de profesorul, la 13-02-2009 19:59
Va spun cum e cu medicina de familie, pentru cine nu stie, ca am sotie doctoreasa. la tara faci a doua facultate.te freaca cine vrea cum vrea si la orice ora, ai program cand vrea pacientul, iar de primit primesti oua, cate o cafea pe care a primit / o pacientul de la rudele din Italia (in cel mai bun caz), oua sau nuci de la nucul din curtea dispensarului, flori rupte tot de acolo. Veniturile medicului de familie sunt veniturile cabinetului, din care sscazi curentul electric, rata la masina, telefoane (trebuie sa ai si fax), ecograf ekg, etc. Cu viitoarele venituri mai poti cumpara cabinetele. DSP / ul cere pentru acreditarea unui cabinet multe, multe, de unde..., asta nu inseamna bani cheltuiti... 
Va spun si cu asistentele. In conditiile in care asistenta primea 1200 de ron plus bonuri de masa de 200 ron, la care imposit cas, malpraxis etc platit tot din bugetul cabinetului, asistenta s /a hotarat sa plece la spital...Unde surpriza... baga ture de munca la greu, fara bonuri, cheltuieli pe naveta...s/a intors asistenta cu coada intre picioare, dar postul s /a ocupat. Avea tot> mobilier, xerox, telefo, caldura, apa calda etc. Pa, pa. Nu i /a placut la medicu de familie... 
In conditiile in care bugetul medicului va fi redus, eu ca profesor voi castiga mai mult, adica vreo 1600 de ron, va dau imprumut.... 
Granitele s /au deschis, se cauta doctori in Franata, Danemarca, iar Romania va fi invadata de medicii din lumea a III a, in special moldoveni, care sunt extrem de haplicosi..., mai vin si somalezi, chinezi...S/a intors Romania cu susul in jos, au nenorocit o tara guvernantii astia... 
mai sunt multe de scris..
 50 Scris de ametist, la 13-02-2009 20:07
profesore , bine le mai spui
 51 medic specialis medicina familie si rezi
Scris de anais, la 13-02-2009 21:25
Stimati colegi, eu observ aici strategia guvernului de a discredita intreg sistemul de sanatate romanesc.Medicii din spitale sunt intens loviti de mass media iar medicii de familie sunt loviti de guvern acesta reusind totodata si invrajbirea medici din spitale cu medici de familie.A spus cineva bine inainte, dezbina si cucereste...asta se intampla si cu noi toti...medicii nu au avut niciodata glas...poate din decenta,poate pentru ca li se arunca mereu in fata ca iau "atentii" ceea ce e valabil de ambele parti.Guvernul nu-si pune problema remunerarii adecvate a tuturor medicilor, dar au mare interes in distrugerea sistemului sanitar,sau ceea ce a ramas din el...mi-a placut minciuna presedintelui ca el a stat la elias 8 ore inainte sa-l bage in seama doctorii de acolo...asta e cea mai proasta minciuna pe care am auzit-o...il tineau ei sa astepte pe base..get real!!!Dragi colegi suntem loviti din multiple directii,sa ne aparam impreuna, sa ne tinem spatele unul altuia, numai asa vom razbi!!
 52 nu conteaza
Scris de medic specialist, la 13-02-2009 21:35
aveti dreptate sa fiti mahniti stimati colegi, sunt alaturi de voi desi sunt din spital.Sa stiti ca nici viata in spital nu e usoara dar asta e o alta discutie pe care noi ce din spitale trebuie sa o avem cu guvernul...nu sunt de acord cu ideea sa moara si capra vecinului.Aici se da o lupta psihologica, trebuie sa fim uniti,ceea ce noi nu prea suntem...poate ca din cauza asta sunt vulnerabili medicii pentru ca, desi sunt loviti din afara,se mai lovesc si intre ei...
 53 va multumesc
Scris de Medic de familie V.Tanasescu, la 13-02-2009 21:49
Este mesajul care ma face sa cred ca mai avem sansa sa reusim.De fapt suntem de aceeasi parte a baricadei.Nu am sa inteleg niciodata ce se intimpla cu noi.Aceste triste momente in viata corpului medical au scos la suprafata tot ce este mai josnic in fiinta umana.In 32 de ani de medicina nu am spus nimic rau la adresa unui coleg si nu o voi face . 
Va multumesc domnule doctor.
 54 Scris de ML, la 14-02-2009 11:20
Solutia S I N D I C A T !!!!!!!! 
ce mai asteptati? chiar suntem ultimii nenorociti din tara asta?Trebuie sa le aratam ca suntem o forta si sa ne impunem punctul de vedere! ca peste tot in UE etc.Altfel ne meritam soarta!Nu mai stati pe ganduri si ORGANIZATI VA!!!!!! 
numai un Sindicat unit si puternic poate impune un pret decent al actului medical si o recunoastere onesta a muncii noastre!
 55 comunicat MS
Scris de medic, la 14-02-2009 11:59
este cineva din CMR dispus sa ne comunice si noua ce au discutat cu ministrul , sau au vindut pielea medicilor de familie????????
 56 Scris de medic, la 14-02-2009 12:10
cele 2 programe propuse de MS nu rezolva problema medicilor de familie , pentru ca: 
1. se vor aplica din cine stie ce data , iar pina atunci vine regularizarea trimestrului I la care va trebui inapoiata casei diferenta intre valoarea punctului de pe primul trimestru( egala cu 2008 conform actelor aditionale) si valoarea OFERITA DE BUGETUL PE 2009. TRADUCEM : 2 LUNI NU SE VA LUA NICI UN LEU!!!!!! 
CINE PLATESTE IN ACESTE DOUA LUNI FACTURILE LA UTILITATI( APA, GAZE, ELECTRICA)??????? NU MAI VORBIM DE SALARIILE ASISTENTELOR CARE VA VOR ADUCE SANITASUL PE CAP!!!! iar cei din sanitas chiar stiu sa-si apere asistentele!!! 
2. pentru cele doua programe se vor primi bani pentru MUNCA PRESTATA IN PLUS , nu pentru toate serviciile incluse acum in capita!!!!
 57 Scris de medic, la 14-02-2009 12:15
in cele doua luni nu vom mai plati nici cotizatia catre colegiu . intrebarea este : ati calculat citi bani veti pierde concret sau ne obligati sa cerem bani de la rude sa va platim cotizatia??????
 58 catre medic specialist
Scris de medic de familie dezgustat, la 14-02-2009 13:50
Sunteti singurul medic specialist care deocamdata isi da seama ca toata aceasta degringolada are de fapt un singur scop :dezbina si conduce. Chiar nu stiu unde se va ajunge in conditiile in care veniturile cabinetului unui medic de familie se vor reduce atat de drastic.Asistentele noastre ar trebui sa fie alaturi de noi pentru ca in aceste conditii vom fi nevoiti sa le reducem salariul, sa nu le mai dam bonurile de masa 20 la numar fiecare avind valoarea de 8.33ron.Nu stiu ce fac alte asistente dar la mine in cabinet ea scoate fisele de consultatii,si scrie in registru de consultatii sub indrumarea mea. Restul retete bilete de trimitere fisele de consultatii toate raportarile etc le fac eu .
 59 daca suntem uniti poate o sa mai existam
Scris de un medic de familie, la 14-02-2009 15:58
Cat castig eu cat castigati dvs. specialistii nu este treaba nimanui. 
Treaba mea este sa imi respect profesia, pacientii si sa-mi pastrez coloana vertebrala verticala.Nu sunt sluga niciunui pacient,nu sunt dusmanul niciunui coleg si schimb oricand o zi din viata mea de medic cu o zi din viata unui om politic din tara asta.Asta ca sa vad si eu ce strees macina gandirea si ratiunea oamenilor de onoare ce ne conduc.Sa fiti sanatosi, sa nu aveti nevoie de medici si atunci cand cand gresim, se intampla si asta asezati-ne pe toti la zid.Dar sa alegeti cine aruca piatra...Din Iasi
 60 Scris de hipocrate, la 14-02-2009 16:50
Il rog pe domnul ministru "FERARI" 
sa ne spuna ce premii au luat de craciun domnii din casele de sanatate , asp , minister etc care au stat degeaba un an de zile .Ce salarii au acestia stiti ? 
Cine a facut evaluarea fiecarui loc de munca din aceste sectoare de activitate PE MINUTE CUM SE FACE LA PRIVATI care i-au bani pe munca medicilor de familie .Ati uitat domnule ministru cind la CAS nu spun care dar stiti si-au tras niste premii de circa 300 DE MILIOANE , si care vorbesc la telefoane cu 098.... de 30 MILIOANE PE LUNA pe bani publici ?  
DIN BANII CUI ? In fiecare luna dupa criterii numai de ei stiute scot fiecarui medic de familie cite 30-40 de pacienti ca neasigurati sa le ramana bani la sfarsitul anului  
Ar trebui chemat DNA sa verifice fiecare casa judeteana ce a facut cu banii . TERMOPANE , CAMERE DE LUAT VEDERI , MASINI SCUMPE , DEPLASARI IN STRAINATE (VEDETI CATI AU FOST IN GRECIA ? Pe banii de la buget si dupa acea vorbiti de niste doctori de familie care sant atat de amarati . daca va da in judecata 11000 de oameni ca nu numai ca nu santei medic dar nu respectati in nici un fel aceasta tagma de oameni care se sacrifica pentru sanatatea celor din jur. 
Eu personal o voi informa pe doamna  
Androulla Vassiliou comisar in probleme de sanatate (care este socia fostului pre_edinte George Vassiliou (la putere
 61 Scris de borcan, la 14-02-2009 16:55
sa fim uniti pentru ca la toti le este ciuda pe cei de care au nevoie,adica pe medici.suntem patura in care nu poate intra orcine,trebuie sa ai minte ca sa ajungi aici.
 62 Scris de profesorul, la 14-02-2009 17:25
val valcu un bou cu ochelari de cal. Regret limbajul suburban
 63 Mutumiri ministrului Nicolaescu
Scris de Dr. Ionescu F., la 14-02-2009 18:20
Multumiri ministrului Nicolaescu care a fost singurul dintre cei 17 de dupa revolutie, care a facut ceva bun pentru medicii de familie. Ne-a dat posibilitatea sa ne capatam statut de Om. Tot dispretul si resentimentele noastre catre toti ceilalti care si-au batut joc si doresc sa-si bata joc in continuare de noi. Jalnice figuri de politicieni de doi bani, care rand pe rand isi arata incompetenta crasa pentru acest post. Am citit si parerile unor "distinsi specialisti in batut apa in piua" pentru scoaterea sistemului sanitar din criza si bagarea lui in groapa...vai de noi. Scarba...
 64 Scris de daniella, la 14-02-2009 19:37
NU TREBUIE SA NE LASAM!!!!!!!! 
TREBUIE SA LUPTAM!!!!!!!!
 65 Scris de avocatul, la 14-02-2009 23:41
sotia mea e medic de famili si stiu ce inseamna munca ei...stiu cat timp lipseste de acasa...si mai ales stiu cati bani aduce acasa lunar..vb de venitul net...vreo 2000 de ron...este mult sau putin...judecati voi ,,specialistilor"...munca ei se desfasoara in aceleasi conditii pe care le cunosc toti medicii de familie din mediul rural...noroi...frig..oameni saraci si simplii...dar interventia mea nu are legatura cu cearta dintre medicii de famlie si ,,specialisti"..intervin ptr ca nu inteleg cum niste oameni educati ca voi accepta sa semneze acele contracte anuale cu casa de asigurari fara sa fie consultati in prealabil..nu inteleg cum acceptati sa fiti tratati ca niste milogi....nu va puteti organiza intr-un sindicat al medicilor de familie cu un lider adevarat si sa va impuneti punctul de vedere??...cine vreti sa va organizeze?..ce asteptati?..va este teama de casa de asigurari?..sau de minister?..
 66 Scris de rodin, la 15-02-2009 10:35
traiasca medicina de familie este cea mai tare specialitate
 67 Scris de rodin, la 15-02-2009 10:49
pentru cei care sunt impotriva mf intai sa traiesti si pe urma sa faci filosofie
 68 Scris de cititorul, la 15-02-2009 16:09
nu va lasati prada sloganului comunist ..dezbina si vei stapini......sunteti multi si trebuie sa fiti uniti...
 69 sunt socata!!!
Scris de ela, la 15-02-2009 17:53
Oameni buni,domnilor doctori,nu pot crede ca sunteti atit de disperati.Sunt ingrozita de ceea ce citesc pe un site al medicilor.Oare de ce ne miram de razboiul declarat de catre presa?Doamne,da chiar nu reusiti sa va stapiniti si sa demonstrati ca faptele vorbesc in meseria asta,restul e poveste?De ce trebuie sa ne jicnim in halul asta,oare de ce trebuie sa injuram un alt medic sau o asistenta?Cred ca fiecare dintre noi are demnitatea lui,nu putem calca in picioare pe cineva doar pt ca isi exprima opinia,va rog frumos,sunteti oameni cu scoala,nu cereti respect in asa mod! 
Eu sunt de parere ca un pacient nu te va blama niciodata atit timp cit ti-ai facut datoria fata de el si nu l-ai jicnit!Rautati sunt cit lumea,dar tine de noi sa trecem peste ele!Avem nevoie de putina decenta si intelegere,pretindem ca suntem oameni culti care au terminat o facultate de medicina!Asta este viata si meseria,incercam sa schimbam atit cit putem,dar cu vorba buna si blindete,este imposibil sa nu reusim!!! 
Haideti sa nu jicnim nici asistenta,nu toate sunt la fel,asa cum nici cinci degete la mina nu-s la fel. 
Va doresc liniste,intelegere si sa aveti putina decenta!!! 
Cu multumiri
 70 Medic primar ob-gin,sef sectie Sp.Buna V
Scris de Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. , la 15-02-2009 18:03
Stimati Colegi Medici, 
Nu medici de familie sau medici specialisti ci MEDICI ! 
In primul rand cred ca este necesar sa nu ne mai fie FRICA . FRICA de a spune ce gandim,FRICA de a ne asuma cele spuse semnand cu numele noastre reale nu cu pseudonime,FRICA de faptul ca vom fi acuzati de toate relele din lume daca ne spunem raspicat opinia,FRICA de faptul ca suntem fauti VINOVATI din start,de faptul ca beneficiem de PREZUMTIA DE VINOVATIE din partea mass media.Daca ne va fi mereu FRICA vom suporta consecintele.Am observat , citind postarile voastre, ca a aparut o tensiune creata artificial intre medicii de familie si medicii specialisti.Va rog stati si sa cugetati cui foloseste acest lucru! Eu tind sa cred ca postarile unor "specialisti" sunt de fapt niste diversiuni create tocmai cu scopul de a ne dezbina,de a nu putea sa constituim o forta in fata careia ei ar fi nevoiti sa cedeze. 
Nici un medic,de familie sau specialist,nu poate sa gandeasca decat in termeni de medic.Fiecare are rolul sau bine definit intr-un sistem medical.Fiecare are importanta sa si exista o intrepantrundere stransa intre toate specialitatile.Cin desconsidera o alta specialitate nu cred ca este medic,ci un provocator ordinar.Am fost si eu medic de famile(atunci eram medic de circumscriptie) si cunosc,precum toti cei din generatia mea greutatile cu care se confrunta medicii de familie.Acum ma confrunt,ca si ceilalti medici specialisti,cu greutatile din sistemul spitalicesc. Sunt si medic cu cabinet privat-deci cunosc si medicina privata.De aceea,prin prisma experientei mele consider ca ma pot exprima cu oarece pricepere. 
Fac apel la voi sa incercati sa constituim o unitate pentru a putea lupta mai bine pentru drepturile noastre si,prin aceasta pentru drepturile pacientilor.UNITATEA este forta care ne poate duce spre realizarea dezideratelor noastre.Nu trebuie facute reprosuri Colegiului Medicilor,chiar daca in unele locuri din conducerea Colegiilor fac parte arivisti,nechemati sau(uneori)chiar lepre.CMR si pof.Astarastoaie fac tot ce pot pentru a apara onoarea medicilor si interesele pacientilor.Dar CMR nu este un sindicat-desi a fost acuzat de tot felul de neica-nimeni de acest lucru.De aceea, pentru a putea sa ne aparam drepturile,onoarea si demnitate,cred ca este imperios necesar sa creem un SINDICAT AL MEDICILOR (nu medici de familie,medici specialisti,ginecologi,internisti,stomatologi,etc)care sa ne apere drepturile si sa bata odata cu pumnul in masa guvernantilor.Ei doar de forta stiu.Sindicatul nu mai este legat de maini,precum Colegiul medicilor.Poate lupta pentru noi.Considerati normala situatia care dureaza de atatia ani in care drepturile salariale din sanatate,deci si ale medicilor ,sunt negociate de Sanitas??? 
Trebuie sa ne unim,sa trecem peste neintelegerile dintre noi,poate si sa eliminam profitorii si specimenele nefericite din randurile noastre,in vederea indeplinirii unui scop comun-recapatarea locului meritat in societate,a respectului celor din jur,a demnitatii si onoarei,a unui venit demn pentru TOTI medicii.Dupa cum probabil stiti multi dintre voi,prof.Astarastoaie a trimis p scrisoare colegilor in care a exprimat indemnul la unitate si actiune.Eu sunt de acord cu domnia sa si va indemn si pe voi sa ne unim.O lupta de o asemenea anvergura nu poate fi dusa de un singur om.Ganditi-va ca de rezultatul acestei lupte depinde viitorul fiecaruia dintre noi.Sa lasam cateva clipe deoparte interesele personale(mici sau mari) si sa ne gandim ca exista un interes general al TUTUROR medicilor care , daca nu se realizeaza,nu se vor realiza nici cele individuale.Sa iesim din defensiva , sa fim noi ofensivi.Destul am stat cu capul plecat.Juramantul lui Hipocrate,atat de des invocat de atat de multi care nici macar nu stiu cu ce se mananca acest juramant,nu inseamna UMILINTA,INJOSIRE,BATJOCORIRE
 71 Medic primar ob-gin,sef sectie Sp.Buna V
Scris de Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. , la 15-02-2009 18:08
Juramantul lui Hipocrate,atat de des invocat de atat de multi care nici macar nu stiu cu ce se mananca acest juramant,nu inseamna UMILINTA,INJOSIRE,BATJOCORIRE,ACUZATIE PERPETUA la adresa TUTUROR MEDICILOR. El ne determina sa fim devotati bolnavilor,corecti fata de colegi si recunoscatori maestrilor. 
Mai sunt extrem de multe lucruri de spus,de clarifica;am postat acest mesaj fara prelucrare,motiv pentru care imi cer scuze pentru eventualele inadvertente sau pentru posibila lipsa a unui fir logic extrem de riguros.Astept reactia voastra si SEMNEZ CU NUMELE ADEVARAT. 
Cu stima pentru TOTI COLEGII si cu speranta ca vom trece la actiune, 
Dr.Botezatu 
PS-la spitalul la care lucrez am strans deja adeziuni pentru infiintarea unui SINDICAT AL MEDICILOR(13 semnaturi). 
PPS-orice idei,opinii,actiuni sunt binevenite
 72 mf
Scris de dan, la 15-02-2009 18:40
Dragi colegi 
Nu acceptati dezbinarea practicata ani la rand de un sistem opac si in foarte mare masura corupt condus de diverse personaje al caror scop este bunastarea personala.De la inceput am fost mintiti si somati sa intram intr-un sistem in care munca nu avea nici o valoare fiind platiti printr-un artificiu contabil din ce ramane.Un singur an a avut prevazut procentul de 14% din bugetul Asigurarilor dedicat asistentei primare dupa care speriati de potentialul evolutiei si al sumelor colectate asemeni contabililor mafioti s-au sustras prin diverse metode banii.Sigur este ca pentru persoanele care gandesc sunt lesne de inteles ingineriile financiare prin care sunt sustrase sume de bani din diverse conturi. 
Importanta este unitatea medicilor pentru ca fiecare dintre noi avem de suferit.Si specialistii din spitale si ambulatorii trebuie sa inteleaga ca fara colegialitate sistemul se va prabusi iar odata cu el toate aspiratiile noastre pentru mai bine. 
cat priveste castigurile ar trebui raportate la euro si nu RON.Suntem din pacate la nivelul din 1999 (venit de 350 euro).
 73 Scris de mf.daniella, la 15-02-2009 18:58
ce s-a hotarat?stie cineva? 
scade?daca da,...cu cat?astept raspuns. 
multumesc frumos!
 74 faliment
Scris de Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. , la 15-02-2009 20:29
am 800 de asigurati pe lista...cat scot lunar? 3 400 de lei...platesc 600 net salariul asistentei...cas, cass, redeventa la primarie...nu ramane mai nimic...daca se reduce...FALIMENT...NU APROBATI ASA CEVA!!!!!
 75 revin
Scris de dr bogdan, la 15-02-2009 20:34
scz pt 2 mesaje dar tre sa mentionez si taxele care efectiv m-au indoit!450 de lei taxe si impozite pe fondul de salarii....singura solutie: trebuie sa emigram! nu avem ce sa mai facem in tara asta...si dragi colegi specialisti...fiti alaturi de noi! suntem in aceeasi oala...sprijiniti-ne!nu ser stie cd veti avea nevoie de noi!
 76 propunere!
Scris de mf anonim, la 15-02-2009 20:36
NU SEMNATI CONTRACTELE!INKIDETI CABINETELE SI DECLARATI STARE DE GREVA GENERALA!
 77 Scris de roxana din ploiesti, la 15-02-2009 21:30
sunt medic specialist m.f. am invatat la fel de mult ca si colegii mei din spitale.am 2000 pacineti si un venit aproximativ de 11000 lei.in anul 2008 am iesit pe minus, adica am adus bani de acasa. in schimb , cele doua asistente, femeia de servici, contabilul s-au bucurat de bonuri de masa, salarii si o atmosfera placuta de lucru. cei 50-60 de pacienti care s-au perindat zilnic prin cabinet pot confirma asta. am facut medicina de familie din intamplare, dar nu imi pare rau. asa poti afla si parerea pacinetilor despre "specialistii" din spitale. majoritatea ne roaga sa nu-i trimitem la spital, unde se lovesc de indiferenta si lacomie. nu cerem de la guvernanti decat ce e al nostru, nimic in plus. nu vrem "osul de ros" din gura celor din spitale.
 78 Scris de Dr.Cristina Beu-Prahova, la 15-02-2009 22:03
Felicitari d-lui dr.Botezatu!Asa ar trebui sa sune mesajul unui medic,nu injurii si acuzatii neintemeiate.Sunt mf in rural cu 1700 pacienti.Dau asistentei 1000ron net si nu face decat sa scoata fise si scrie registrul de consultatii,in rest eu fac totul.Scaderea de 40% si pt.mine inseamna faliment.Rog colegii sa participe in numar cat mai mare la actiunile de protest din 18-20.02.Trebuie sa le aratam ca suntem o forta unita si nu dezbinata cum ne cred ei(ms si guvernul actual) pe care nu o pot calca in picioare.
 79 Scris de rodin, la 16-02-2009 00:32
cineva a spus ca cel mai trist lucru este un medic sarac
 80 Scris de ametist, la 16-02-2009 09:46
cititi va rog ce spune ministrul FERARI 
http://www.ziare.com/Un_par_in_capul_Sanatatii-671412-pag3.html 2009/2/16
 81 Scris de mf daniella, la 16-02-2009 10:45
domnule, stie cineva ce s-a hotarat?
 82 Reclamatie
Scris de Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. , la 16-02-2009 11:28
Cum pot face o reclamatie de malpraxis si mai ales UNDE? 
Tel:0740544246
 83 Scris de ametist, la 16-02-2009 11:30
toti vom inchide cab in 18 si 19 feb. 
in vrancea toti au depus cerere pt 18 si 19
 84 pentru dl. Vasile Dorneanu
Scris de Luminita Valcea, la 16-02-2009 12:07
Puteti reclama un caz de malpraxis la Colegiul Medicilor din judetul unde s-a intamplat. Daca imi spuneti localitatea, va pot da adresa si numerele de telefon ale Colegiului Medicilor de acolo.
 85 PSD = Ciuma pentru medici
Scris de Vasile Popovici, la 16-02-2009 12:50
PSD a fost si este o ciuma pentru medici. Daca sunt medici de familie care au votat cu acest partid, n-au decat sa se "bucure" de roadele votului lor.
 86 mf
Scris de carmen, la 16-02-2009 14:04
Sambata la Realitatea tv dnul Irinel Popescu a spus cu regret ca punctul va fi redus cu 11% si ca vom mai primi bani si din 2 proecte pe care le va desfasura MS prin cabinetele MF.
 87 Scris de Ana,mf pe 16.02. 2009
Scris de mf, la 16-02-2009 16:32
Cele 2 programe invocate de dl. ministru si dl. Irinel Popescu vor incepe, poate la toamna si se vor adresa doar unui nr. limitat de persoane inscrise pe lista medicului de familie si cine stie cate persoane se vor prezenta la screenig.Sa nu fie un esec total, aceste screeninguri si apoi sa se spuna ca tot medicii de fam sunt de vina
 88 Scris de mf
Scris de A. mf, la 16-02-2009 16:49
Daca val. unui punct per cacapita va fi 2.92 lei,si pe pentru o persoana adulta primim, 10 puncte pe an,rezulta 29.2 lei pentru o persoana pe an, adica 2.43 lei pe luna/persoana.Cu 2.43 lei consult o pers. de mai multe ori pe luna, ma mai duc si la domiciliu si-i mai scriu si retete.Eu am pe lista 1700 pers, dar consult anual 7400 pers si nu 1700 cat am pe lista.
 89 Scris de MF DANIELLA, la 16-02-2009 19:25
DOMNULE ASTIA ISI BAT JOC DE TOTI MEDICII DE FAMILIE! 
CAT VOR SA FACA PUNCTUL?2.92RON? 
ASTA ESTE STRIGATOR LA CER! 
TREBUIE SA FIM UNITI! 
NU TREBUIE SA ACCEPTAM!
 90 inadmisibil
Scris de mf bogdan, la 16-02-2009 20:16
nu asa ceva nu se poate! atata timp cat nu scad si cotele de contributii sociale asa ceva nu se admite! iesim in strada frate!
 91 nu
Scris de mf bogdan, la 16-02-2009 20:21
am vazut la protv ca venitul mf este neimpozabil! magarie....mass media!!!! ce ramane se impositeaza...se plateste cas, cass...trezirea fratilor!nu-i lasati sa ne ia in picioare!
 92 mf
Scris de Mari, mf, la 16-02-2009 20:41
Da, e adevarat, val. per capita va fi 2.92 si val.per serviciu =1.22.Parerea mea este sa nu acceptam banii de la screeninguri. Cred ca suntem luati de fraieri.Una este plata per capita si per serviciu in cadrul contractului pe 2009 si altceva e screeningul. La screening va participa un procent mic din pac. inscrisi pe liste,aici va fi alt program de lucru, alta munca.La regularizarea din mai 2009, vom duce bani de acasa!
 93 Scris de mf anonim, la 16-02-2009 21:44
eu deja am inceput sa duc bani de acasa....k la ce regularizari am luat la trim 4 din 2008...vai si amar...deja s-a redus...punctul de regularizare...era previxzibil ca va svcadea si restul...dap asta e solutia:NU SEMNATI CONTRACTELE!NU ACCEPTATI BATJOCURA!
 94 Scris de Mari mf, la 16-02-2009 22:16
Azi, la conf. de presa, dl. ministru a zis ca bugetul cnas a scazut dat. cresterii veniturilor med. de fam.Am trait sa aud si aceasta fraza!Nu-mi vine sa cred, fraza d-lui ministru ramane de neuitat,este unicat!OF, MEDICINA DE FAMILIE AI SARACIT BUGETUL TARII! NU-MI VINE SA CRED CA TOT CE E RAU IN SIST. SANITAR, MEDICII DE FAM. SUNT DE VINA. 
F.BINE FAC TINERII CARE PLEACA,AICI SUNT PACALITI SI NU AU NICIUN VIITOR. 
AR FI F. BINE SA NU SEMNAM CONTRACTUL PE 2009 !
 95 Comunisti nenorociti
Scris de Dr. Anticomunist, la 16-02-2009 23:43
Dezinformarea populatiei de catre acesti diversionisti nenorociti care conduc Ministerul  
Sanatatii si CNAS este demna de inaintasii lor bolsevici: din urmatorul trimestru venitul unui medic de familie VA CRESTE. Astfel unui medic de familie cu 1500 de asigurati ii vor reveni 13.000 roni. INCREDIBIL cum mint populatia si o monteaza impotriva medicilor de familie "care sug singele boborului". NENOROCITII CARE NE CONDUC! PUTREGAIURI!
 96 Scris de mf daniella, la 16-02-2009 23:45
multumesc pt raspuns! 
deci 2.92 cu 1.22 
asta e chiar bataie de joc. 
ati vazut pe B1TV? 
nu au vorbit nimic concret,...doar gargara..... 
mi se face scarba.....
 97 Doamna doctor
Scris de Florina, la 16-02-2009 23:52
Dragii mei,cu totii stim ca sistemul de sanatate din Romania sta pe cuie,si consider ca asta e inceputul schimbarii. 
Nu se mai poate merge asa mai departe....spaga, atentiii si bani aruncati,nepasarea cadrelor medicale care se cred Dumnezeu si suferinta oamenilor care se simt neajutorati atunci cand sunt bolnavi.De undeva trebuie sa inceapa aceasta reforma,ghinionul medicilor de familie ca s-a inceput cu ei.
 98 Scris de ela, la 17-02-2009 00:11
de ce nu cu cei care au fost 6cercetati ...DNA
 99 Scris de Mari mf., la 17-02-2009 00:17
DACA NU SEMNAM CONTRACTELE CU CJAS-URILE, ACESTEA NU VOR MAI AVEA OBIECTUL MUNCII, VOR PLECA IN SOMAJ.NOI, MEDICII DE FAM.INDEMNAM PACIENTII SA SE ASIGURE,DECI DATORITA NOUA SE STRANG BANI LA SANATATE, ALTFEL...  
DACA, TOTUSI VRETI SA SEMNATI,SA FITI ATENTI, SA CITITI NORMELE SI SA NEGOCIATI, CHIAR SI CJAS-URILE AU INTERES SA SEMNAM,ALTFEL PLEACA IN SOMAJ...SI ASA SE SPUNE CA NU ESTE NEVOIE DE MEDICINA PRIMARA... 
VA ROG, DRAGI COLEGI MF, NU MAI DATI TRIMITERI LA SPECIALISTI DECAT DACA E NEAPARATA NEVOIE, SA VADA SI EI CA FARA NOI NU POT EXISTA...EXPLICATI PACIENTILOR CA NU ESTE NEVOIE SA MEARGA NEAPARAT LA SPECIALISTI!FITI MAI ZGARCITI CU TRIMITERILE!
 100 Scris de M.F, la 17-02-2009 00:40
NU-L LASATI PE MINISTRU SA-SI BATA JOC DE VOI,SA DEZINFORMEZE IN LEGATURA CU CE CASTIGATI?TOCMAI A FACUT-O LA B1TV


 
Comentarii recente
Nu sunt cetatean roman,dar retin diploma...
Citeste comentariul...

sa avemmare grija ca abuzul de drept sa ...
Citeste comentariul...

Pentru a formula plangere impotriva unui...
Citeste comentariul...

FOARTE BINE CA SE INCEARCA O CORECTARE A...
Citeste comentariul...

Hello, Sint medic de laborator si am lu...
Citeste comentariul...

Autentificare





Ai uitat parola?
Utilizator nou? Creare cont